Clear Value spreekt over Big Data in Retail bij ISM Omnichannel Event

ism omnichannel event-big-data-in-retail-ism-15-nov-2016-r

Presentatie Clear Value op ISM Omnichannel Event 2016

Omnichannel: er zijn zoveel mogelijkheden, maar wat is een goede strategie voor u? Hoe zet u de klant echt centraal zodat uw klanten dezelfde beleving op elk kanaal ervaren? En hoe krijgt u de organisatie mee in de ontwikkelingen? Op dit soort vragen kregen de honderden bezoekers van het ISM Omnichannel Event gratis antwoord.

Frans Melenhorst, klantstrateeg en business developer van Clear Value, beschreef in zijn presentatie wat de impact van big data op retail is. Hij sprak niet over trends maar schetste de realiteit van nu. En hij gaf daarbij heel praktisch aan wat big data wel en niet is, wat de toepassingsmogelijkheden zijn en wat kritische succesfactoren zijn.

Vraag de uitgebreide reader vol met feiten, video’s en cases gratis aan:
[contact-form to=’[email protected]’ subject=’Aanvraag reader %26quot;Big Data in Retail: too big to ignore%26quot;’][contact-field label=’E-mailadres’ type=’email’ required=’1’/][contact-field label=’Bedrijf’ type=’text’ required=’1’/][contact-field label=’Jouw naam’ type=’name’ required=’1’/][/contact-form]