22/10: Clear Value spreekt op DDMA Afternoon Update

ddma data decisions engagement

Frans Melenhorst van Clear Value spreekt op 22 oktober as. tijdens de DDMA Afternoon Update over sturen op een centraal klantbeeld, en waarom dat weinig met software te maken heeft.

Marketeers kennen al lang de waarde van een compleet klantbeeld. En hun enorme belangstelling voor CDP-platforms onderstreept dit. Marketeers hebben echter 3 problemen: (1) hoe overtuig ik mijn directie van de noodzaak; (2) hoe krijg ik prioriteit op de al overvolle projectkalender van ICT en (3) hoe maak ik mijn belofte aan de directie waar en zorg ik dat het project succesvol wordt gedeployed en snel rendeert?

Frans Melenhorst komt met antwoorden op deze en andere vragen. Hij zal o.b.v. praktijkcases en zijn ervaring toelichten wat de succesfactoren zijn bij het creƫren van een centraal klantbeeld m.b.v. een Customer Data Platform, hoe de directie meegenomen kan worden in de voors en tegens en hoe je tot een goede keuze, deployment en uitnutting van een Customer Data Platform komt.

Lees hier verder: https://ddma.nl/events/afternoon-update-data-decisions-engagement-2/?utm_medium=email