Clear Value is de meest ervaren partner voor CDP-selectie en deployment

Marketing managers, ecommerce managers en CRM managers zijn lange tijd op zoek geweest naar een oplossing die een 360 graden klantbeeld biedt waarmee zij betere beslissingen konden nemen, gepersonaliseerde campagnes konden uitvoeren en meten en waarmee ze omnichannel personalisatie konden waarmaken. Het dilemma hierbij was tot voor kort de beschikbare tijd van ICT en de technische omgeving om alle klantdata in op te kunnen slaan en in real-time te gebruiken. Ook big data, zoals clicks, tekst, foto’s en meer.

Customer Data Platforms bieden sinds 2013 de oplossing. Meer over wat een CDP is en welke oplossingen er in Nederland worden aangeboden vindt u hier (click).  Bekijk ook onze keynote presentatie over CDP’s  van de DDMA Datadag van dit jaar.

cdp institute partnerDe CDPI partner met ervaring in CDP-selectie en deployment

Clear Value is in Nederland partner van het CDP Institute en de enige met de meeste ervaring in het selecteren en deployen van een CDP op basis van een heldere business visie, nuttige use cases en scherp gedefinieerde requirements. Simpel gezegd: we kunnen uitleggen wat uw bedrijf eraan heeft en hebben de ervaring om het succesvol te laten werken. Uit ervaring weten we dat de uitdaging niet zit in de selectie van het juiste platform, maar in het intern – aan vooral Marketing, Ecommerce, Sales en de Directie – duidelijk maken hoe centraal beschikbare klantdata in een CDP bijdragen aan de groei van omzet en klanttevredenheid met een beperkte impact op ICT.

Bomen en bos: Clear Value kent de weg

Zoals vaker gebeurt met software-oplossingen, zorgt de groei in populariteit voor een groei in aanbieders. En het zorgt er nogal eens voor dat ook softwarepartijen claimen de oplossing te bieden die marketeers ook nodig hebben. In de wereld van CDP’s worden momenteel ook CDP’s op hun sites en in campagnes aangeboden door partijen die dit feitelijk niet waarmaken. Clear Value kijkt verder dan websites, emails en brochures en screent zelf alle partijen die claimen een CDP aan te bieden. Op basis van uitgevoerde selectietrajecten weten wij uit ervaring wat het track record is van CDP vendors. En bij twijfel doen we zelf een onderzoek. Zo kennen wij ook de verschillen tussen de CDP-oplossingen en kunnen wij voor u het juiste platform selecteren voor uw bedrijf.

cdp components

Neem vrijblijvend contact op

Neem vrijblijvend contact met ons op om meer te horen over CDP’s; over het verschil met MDM, DMP, CJO en CRM-oplossingen. Of om te horen of de softwarepartner die contact met u opneemt u ook daadwerkelijk kan helpen. Klik hier.