Clear Value spreekt over Retail, Big Data, Reizen en China

Presentatie Clear Value bij Contakt Consulting

Big Data als term wordt steeds bekender en de potentie ervan ook. Maar de vraag is nog steeds: hoe pas je big data toe in de omnichannel retailomgeving: wat is de beste methode hiervoor?
Hoe zet u big data in om elke individuele klant de beste ervaring te geven? Hoe kunt u de conversie ermee verhogen? En: hoe krijgt u de organisatie mee in de ontwikkelingen? Op dit soort vragen kregen de retail IT specialisten van Contakt Consulting  op 19 april 2017 antwoord.

Clear Value spreekt over Big Data in Retail bij ISM Omnichannel Event

ism omnichannel event-big-data-in-retail-ism-15-nov-2016-r

Presentatie Clear Value op ISM Omnichannel Event 2016

Omnichannel: er zijn zoveel mogelijkheden, maar wat is een goede strategie voor u? Hoe zet u de klant echt centraal zodat uw klanten dezelfde beleving op elk kanaal ervaren? En hoe krijgt u de organisatie mee in de ontwikkelingen? Op dit soort vragen kregen de honderden bezoekers van het ISM Omnichannel Event gratis antwoord.

Spark Summit 2015

Wessel en Tamara zijn van 27 – 29 oktober bij de allereerste Spark Summit in Europa geweest. Het was druk, het was technisch, het was internationaal en het was inspirerend.

Clear Value @ Spark Summit

Wat is Spark?

Spark is een open source analyse platform om data te kunnen rapporteren en analyseren via gedistribueerde methodes en technieken. De clue zit ‘m in gedistribueerd. Door gedistribueerd te werken is het mogelijk om (stukken van) computer programma’s naast elkaar te kunnen laten draaien, in plaats van alles achter elkaar uit te voeren. Daardoor is het mogelijk om een analyse veel sneller te laten uitvoeren dan via traditionele technieken. Of, sterker nog, er zijn genoeg situaties waarbij een analyse überhaupt niet uitgevoerd kan worden op 1 computer, simpel weg omdat de data niet meer past op 1 computer. In zulke gevallen biedt Spark een oplossing.
Vandaar de geschiktheid voor big data analyses.

Nieuwe website online: unieke, praktische site voor CEO’s

Clear Value heeft vandaag haar nieuwe website gelanceerd. Uniek aan deze site is, dat voor het eerst CEO’s aangegeven wordt hoe ze geholpen kunnen worden om stapsgewijs traditionele klantdata en Big Data te vertalen in een beter presterend, klantgecentreerd bedrijf. Uit eigen onderzoek hebben we geconstateerd dat CEO’s nut en noodzaak van sturen en innoveren op klantdata erkennen, maar weinig resultaat hebben gezien van investeringen in softwarepakketten, klantdata of analyses. Ook is veel CEO’s onduidelijk hoe klantdata succesvol ingebed kunnen worden in de belangrijkste processen in de organisatie, en niet alleen voor de verzending van pushmails of emails.

Op de vernieuwde site biedt Clear Value aan CEO’s die handvatten: heldere stappen, moderne oplossingen en de nieuwste skills om de klant – in de vorm van zijn data – te integreren in de bedrijfsprocessen; niet alleen in de operationele klantcommunicatie, maar ook binnen Sales, Productmanagement en Formulemanagement. Met de vernieuwde site onderstreept Clear Value nog duidelijker een specialist in customer integration te zijn.

Voor meer informatie neem contact op met Frans Melenhorst.