Oplossingen

Oplossingen die de brug slaan tussen klantinzichten en de verwachtingen van klanten, gaan niet alleen over software-oplossingen. Regelmatig blijkt de oplossing te zitten in de verbetering van het interne proces op basis van de in kaart gebrachte customer journey. Als dat proces klopt, dan is automatiseren van het proces – waar relevant – en kunnen besturen o.b.v. KPI’s, de volgende stap. Daar zijn bepaalde tools handig bij. Maar de oplossing werkt alleen als je de juiste skills aan boord hebt en mensen mee willen/kunnen/mogen veranderen.
Clear Value werkt op al deze fronten aan structurele verbetering, maar altijd op basis van gedegen klantbegrip.

MarTech-tools: een steeds belangrijker deel van de oplossing

Clear Value zoekt voortdurend marketing technology- of MarTech-oplossingen die aantoonbaar bijdragen aan het verbeteren van de klantervaring, klantinteractie en de integratie van klantkennis in de bedrijfsprocessen.

Dit softwarelandschap is dynamisch: er zijn steeds meer oplossingen beschikbaar

  • die goedkoper zijn dan traditionele oplossingen maar net zo goed
  • die innovatief zijn in het bieden van een oplossing voor een bekend probleem
  • die gemakkelijk zijn en werk binnen uw bedrijf simpeler en goedkoper maken

Klik hierboven op menuknop “Oplossingen” en bekijk enkele van de oplossingen die wij in onze praktijk op dit moment vaker inzetten. Of neem vrijblijvend contact met ons op om te verkennen welke oplossing(en) er zijn die in uw situatie het maximale uit uw klantdata halen: klik hier.

Bekijk onze oplossingen