Onze kernwaarden

Het DNA van Clear Value en de mensen die voor ons werken is te vertalen in 5 kernwaarden:

Clear Value Kernwaarden1. Klantsensitiviteit: de basisvoorwaarde voor ons is onze vaardigheid om onze klanten aan te voelen. Beter: we moeten ons kunnen invoelen in jouw klanten en hun bestaanswereld om te bepalen hoe ons werk het meeste effect zal bereiken.

2. Serendipiteit: Ons doel is om onze opdrachtgevers heldere waarde te leveren in alles wat we doen. Daarbij gaan we soms verder dan de afspraken die we met elkaar gemaakt hebben, als wij denken dat je daarmee het beste geholpen bent. Zo zitten we in elkaar.

3. Integriteit: we weten wat we waar kunnen maken en wat niet. En dat zeggen we ook. We zullen ook aangeven wie u beter kan helpen als we dat zelf niet kunnen. Integriteit betekent ook, dat we in alles klantgecentreerd denken en doen. Dus gaan we – in jouw belang – na wat voor jouw klanten werkelijk waardevol is, en nemen dat als vertrekpunt voor onze verandervoorstellen.

4. Nieuwsgierigheid: we zijn eigenlijk altijd met ons vak bezig. Dat betekent, dat we ook voortdurend innovaties volgen: bij onze opdrachtgevers, in de markt, in de wereld van nieuwe technologieën, en in ons specifieke vakgebied. En onze inzichten, kennis en oplossingen daarop blijven aanscherpen.

5. Creativiteit: bij alles wat we met nieuwsgierigheid volgen, maken we in ons denken automatisch de vertaalslag: ‘Kunnen we dit op een praktische en waardevolle manier vertalen naar onze opdrachtgevers? We zijn hierin selectief: ons doel is niet om creatief of innovatief te zijn ten koste van alles, maar bovenal om de proposities van onze opdrachtgevers relevant en onderscheidend te houden. Het moet dus een doel dienen.

Verder naar: Hoe wij werken