Zonder klantfocus geen continuïteit

Wij geloven

  • dat je als bedrijf groeit als je altijd vanuit de klant denkt en prioriteert; niet vanuit een tool of techniek
  • dat je de meeste klanten behoudt als je hun verwachtingen waarmaakt en regelmatig overtreft
  • dat je klantverwachtingen alleen kunt overtreffen als je je (gewenste) klanten echt begrijpt
  • dat klantdata, zowel small als big data, daarvoor een onmisbare basis zijn
  • dat MarTech-tools je daarbij ondersteunen maar nooit een doel op zich moeten zijn
  • dat je vrij moet zijn in de keuze van de tools en specialismen, wil je komen tot de beste klantoplossing.

Clear Value-cirkel van serendipiteitDe wil om klanten onverwacht positief te verrassen noemen wij Serendipiteit. Dat is ons enige doel. Klanten gedegen begrijpen op basis van klantdata in alle soorten, zodat je je communicatie, service en formule daarop kunt aanpassen noemen wij Sensitiviteit.

Wij geloven dat als je de inzichten en vaardigheden hebt om beiden met elkaar te verbinden, je als bedrijf blijft groeien. Het is onze missie om de mensen in elk bedrijf deze inzichten en vaardigheden bij te brengen.

Verder naar: Onze kernwaarden