Groei door automatisch gepersonaliseerde aanbevelingen én prijzen

 

Lees ook de FD retail special van 16 december

Lees ook over ons in de FD Retailspecial van 16/12 jl.

Wil je kunnen groeien, dan moet je je in real-time kunnen aanpassen aan wat (gewenste) klanten aanspreekt. Gepersonaliseerd aanbevelen en prijzen, biedt daar kansen. 

Personalisatie staat volop in de aandacht van de retail

Aanbiedingen en aanbevelingen werken het best als ze goed aansluiten op het profiel en de wensen van de klant én op het moment. Dit is in de retail, met veel verschillende klanten, handmatig niet meer te managen. Ook de traditionele manier van database marketing voldoet niet meer. Om aanbiedingen en prijzen in real-time per klant aan te passen én te communiceren worden algoritmes gebruikt.

Clear Value heeft retail- en recommendatie-expertise

De data scientists van Clear Value ontwikkelen dit soort scoremodellen en algoritmes voor de retail, die ingezet worden om de klantinteractie intelligenter en effectiever te maken; modellen die geïntegreerd kunnen worden in bestaande platforms. Processpecialisten zorgen ervoor dat dit geïntegreerd wordt in de bedrijfsprocessen en de vaardigheden binnen het bedrijf bijgebracht worden. Zodat het 24/7 betrouwbaar werkt.

prudsys: bewezen succes in personalisatie bij gerenommeerde retailbedrijven

Naast onze eigen algoritmes integreren we ook snel implementeerbare oplossingen van partners zoals prudsys. prudsys biedt recommendatieoplossingen die in enkele dagen of weken operationeel zijn en de aanbevelingen en prijzen voor klanten over alle kanalen (winkeldisplay, handscanner, smartphone en meer) in real-time personaliseren. Het voordeel voor de retailer: de traditionele leercurve overslaan en met beperkte IT-impact sneller groeien in omzet en marge.

Neem voor meer informatie en cases binnen retail met prudsys vrijblijvend contact op met Frans Melenhorst:

Klik hier en neem contact met ons op

Verder naar: personaliseren met prudsys