Herken je dit?De groeiende hoeveelheid klantdata door nieuwe technologieën en kanalen biedt kansen, maar leidt ook tot een overvloed aan oninteressante communicatie. Dit creëert uitdagingen voor veel organisaties:
|
![]() |
Herken je dit?De groeiende hoeveelheid klantdata door nieuwe technologieën en kanalen biedt kansen, maar leidt ook tot een overvloed aan oninteressante communicatie. Dit creëert uitdagingen voor veel organisaties:
|
![]() |
We hebben sinds 2013 hier heel veel bedrijven en organisaties mee geholpen. En doen dat veel in de andere branches die we op onze site noemen, maar eigenlijk voor elke organisatie die ons vertrouwt en onze hulp daarbij kan gebruiken. Zo hebben we organisaties in onderwijs, (semi-)overheid en financial services en pharma ondersteund zoals NIMA, Netspar, BNP Paribas, Sandoz Nederland en Vattenfall Nederland.
Veel voorkomende vragen:
Wij leveren oplossingen zonder overbodige tools, specialisten en budget. We helpen prioriteiten te bepalen, een klantdatastrategie te ontwikkelen die intern gedragen wordt, het juiste dataplatform te selecteren, en BI- en marketing automation oplossingen te integreren.
Betere inzichten, tijdsbesparing, en snellere verbetering van de klantervaring, van klantretentie en -communicatie. Neem vrijblijvend contact met ons op: we vertellen je graag meer over onze ervaring en cases.
Welke vragen heb jij over de inzet van data binnen jullie bedrijf or organisatie? Over onze ervaring en ideeën om jullie data beter voor jullie te laten werken? Ben je benieuwd waarom onze aanpak zo goed werkt? Neem vrijblijvend contact op: klik hieronder en plan direct een kort kennismakingsgesprek in of stuur ons een bericht: we maken graag tijd voor je vrij!